#205

This time I'll post WHOLE comic story but in Polish only - sorry non-potato ppl.
It's 24 page manga I did during 24h comic-day about which I wrote few words earlier this week.

Polish here:
Komiks jest kontynuacją zeszłorocznego projektu z wakacji.
W pierwszej części tematem były: "Zwierzęta" - mam nadzieję zeskanować druk w weekend może. W tym roku temat to... Dziecko.

Jak wspominałem, postaci i realia były bazowane na mojej poprzedniej wizycie więc poniekąd, sfailowałem na starcie, bo pierwotne założenia projektu to wymyślenie czegoś unikalnie, unikatowo nowego. Oh vel doktor, keine is perfekt, ja? Doh.

Toteż oto moje dziecko, rodzone jakieś 21godzin:


























Jeżeli przeczytałeś całość, to umrzesz w ciągu 3 dni, chyba, że komuś zaspamujesz linkiem do tego posta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz