#27

Od rana oglądam sobie Abenobashi mahou shoutengai - anime GAINAXu o dość lekkiej fabule (całość ma drugie dno po obejrzeniu dokumentu o Anno. Tutaj cały dokument [klik] ).  No i nagle bam! 7 epizod miał zupełnie inny setting, inne przesłanie i dość mocny wydźwięk.
W siódmym odcinku poruszona została kwestia ambicji, zazdrości i miłości w chyba najbardziej dojrzały sposób jaki kiedykolwiek widziałem. Wciąż jestem głęboko poruszony wszystkimi emocjami jakie wywarł an mnie ten ocinek.

. . .

Z innych, trochę weselszych rzeczy - znalazłem adres do strony pewnego japońskiego artysty, którego prace od dłuższego czasu mnie inspirują.
Podziwiam jego prawie dziecięcą kreskę, rozłożystą acz nie krzykliwą paletę kolorystyczną w pracach oraz tworzenie przestrzeni.

Strona Cowbella (Taira Akitsu) jest tutaj:





Kolejnym artystą, którego cenię i co zabawne, znalazłem podczas pisania tego loga, jest Haradaya (Takehito Harada).
Niewiedzę sensu przepisywać wiki, więc zalinkuję: http://www.otakuwiki.com/index.php/Haradaya .
Niestety jego hp obecnie leży acz łatwo znaleźć jego prace. Z tego co sam wyszukałem to praktycznie wszystko jest związane z Disgeą oraz kilka prac o charakterze moeblobowym (ale i tak go uwielbiam).




Więcej prac można znaleźć na:

Swoją drogą, zna ktoś tego artyste? :


;__; Evangeline~

. . .

Ostatnią kwestią na dziś jest w połowie skończony scenariusz - dorobię herbaty, skończę scenariusz i zacznę przygotowywać plansze pod szkic.
Jestem calkiem napomopowany, zwłaszcza, że Riddle też coś robi i Imana również! Są osoby z którymi można konkurować, jest też i ambicja!


 キタ━━━━(゚∀゚)━━━━!!!!

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że robisz to całkowicie sam, myślę, że w ten sposób wyjdzie nie dość, że lepiej to jeszcze wpłynie pozytywnie na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń