#95

Dzisiaj na obiad były pyszne placki.
Placki ziemniaczane to jest coś, co muszę się nauczyć robić.

Ale nie o tym chciałem.

Stewie got fed by Peter gif *
Przypuszczam, że jestem jedyną osobą, z tych kilku które znam i wiem, że też używają blogspota, sprawdzającą statystyki w opcjach.
Badam odbiorców, trendy i źródła tego bloga. Więdzę komasuję z dwoma innymi tajemnymi blogami, które używam już wyłącznie jako narzędzia do badania internetu.
Nie będę nudzić wykładem ale powiem wprost - żeby uzyskać około 1000 unikatowych odwiedzin tygodniowo, trzeba wrzucić gołe cycki. Tak z grubsza.
No i proponuję jednak nie zameiszczać własnych gołych cycków, szczególnie męskich... 

Są też inne ciekawe rzecz - jak widać wiele osób nie rozróżnia pola adresu, raczej po lewej i pola szukanai raczej po prawej w przeglądarkach: 

Ostatnia pozycja słów klucozwych :D
 Wpadłem też na arcygenialny pomysł.
Nie muszę seedować z mocą 2 teraflopów, wystarczy żu U się będzie startować z systemem - jest na niskich ustawienaich tyou D40/U15kbps - w ten sposób w mig zdobędę miliony ratio pointsów na jpopsuki (tak jest suko, mam tam konto~ ).

A ten cały post został zainicjowany przez to, że kombinacja zdjęcia figmy z wielkimi cycami oraz słowa "krasnale ogrodowe" zostały powiązane przez silnik bota google - i znowu, cycki na blogu, nowi odbiorcy.

Tak więc każdy, kto lubi swoją wewnętrzną dziwkę atencyjną, jak to mawia Spell, niech wrzuci gołe cycki! lub na luz! yeah~


Btw, w Japonii znów, wśród zespołów popowych idolek, zapanowała moda na funk i klimaty disco... Ok wiem, że to nigdy do końca nie umarło, ale chodzi mi o to że to brzmi jak Boney M! No comon.

...słucham AKB48, jestem naprawdę w czarnej dupie z muzyką hahahaha....  ech.



Dobra, AKB48 ! PUPURI PURI PUPUP PURI!
 Taki Ouran High School live action rip ale co tam, ona brzmi jak... jesli udaje tsundere a nie jest... yandere?!


*) tak, to dla silnika google ten podpis :I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz