#5

Pierwsze śliwki, robaczywki.

Właśnie obejrzałem 20 odcinek Amagami SS. Seria wróciła na właściwe tory, jeśli chodzi o fabułę, a i animacja nie jest już tak słaba jak w dwóch poprzednich rozdziałach.

Ponad to, zacząłem oglądać "World God only knows" - chyba najbardziej dla openingu. Czołówka i cały kawałek są świetne ale jak Rush słusznie zauważył, opening próbuje pokazać że seria jest bardziej epicka niż jest. Jeśli komuś się podoba TYLKO czołówka to odsyłam do "Eden of the East" z którego wciąż dwa filmy na mnie czekają. I poczekają na pewno do piątku co najmniej.

A oto i op do WGOK (ten skrót brzmi koszmarnie...) :


Oraz pełna wersja kawałka, to jak 3 w 1 ale lepsze!

 

Ponieważ kawałek na dziś był, podzielę się również moją tapetą - spod piórka i tabletu mistrza Geistera:

kliknij w nią! no już! wiem że... good :3


 A, i jak coś, to gra "Battle Forge" hostowana przez EA to kupa (moim zdaniem). Straszny chaos, lag, nieogarnięcie jednostek i zmiany w grafice wymagają resetu całej gry... 3.7GB? No, thank you.

No i kupiłem sobie śmieszny mikrofon za 9,80zł oraz kolejny cienkopis - tym razem 0.05 - po co mi rastry jak sam mogę je rysować?! MUAHAHAHAHA! 

~keik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz