#13

Dużo rzeczy mi się w głowie kłębi.

Trochę nie wiem, co dalej? A, znalazłem w sopocie szkołę japońskiego - później zobaczę cennik. Pewnie się przestraszę...

Ostatnio dramatycznie mało rysuję, mam dołek bo nie mam przekonani do tego co robię. To złe uczucie.
Więc co wieczór będę się starać chociaż pół godzinny livestream... nie, zwątpiłem w trakcie pisania tego zdania.

Bo nie wiem CO rysować jeśli nie ma wystarczająco dużo czasu na coś ambitnego (maks niecała godzina dziennie ostatnimi czasy).
I mi się muzyka znudziła, znowu znam wszystko na pamięć.

Myśl z wczoraj: czemu ludzie tak łatwo akceptują pasję do kopanai piłki, z rezerwą, do rysowania i z niechęcią do grania? Czemu jeśli ktoś dużo rysuje to pasjonat, a jeśli dużo gra to już uzależniony i chory człowiek?

MILFy tracą swój urok kiedy zaczynają Cię podrywać.


21:05:11 keik wez daj mi jedno slowo jakiekowlek
21:05:15 keik w jakimkowliek ejzyku
21:02:50 Goe moistly
21:06:03 keik ok, wyskoczyl mi slimak

3 komentarze:

  1. fajnie że ludzie zamiast komentować na blogu piszą mi na gg: "fajny blog" kurwa zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A masz ci babo placka :O
    Z jakimi ty milfami konwersujesz :O? Mam się bać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca stała się straszna :C

    OdpowiedzUsuń