#9

Ojciec dzisiaj w robocie ile się da - ja też zapieprzam do późna co by zrobić wsyztsko jak należy.
Żałuję, że mi było rano za zimno ażeby się podnieść z pod kołdry, przez co straciłem 2 godziny ponad.
Parę minut temu mi komputer zdechł, w sensie, tfuj pfuj, żyj komputerku! w sensie, miał tak samo jak ja wektorów z tym że on się mógł zresetować, a ja nie.
Ostatnio z goe rozważaliśmy co by to było jakby androidy były... Poza kilkoma oczywistościami, skupiliśmy się na japonce co lata po akademiku z koszem majtek.

Na tapecie ostatnio miałem skan z wkaldki do OSTu Sora no Woto, ale własnie to psiząc postanowiłem poszukać czegoś z Sheryl albo Ranką...

Hmm... YES!

NO! NEVER <_< ! MY EYES!

A na tapetę poszło:
http://img812.imageshack.us/img812/6712/sample6a0c41646b2b4af55.jpg

Kawałek dnia:
Sheryl Nome - Gira Gira SUMMER (^w^)/     (yaay, nauczyłem się nowego znaku - gi: ギ )






Gira Gira Samaaaa~ samaaaa


~keik



PS:


Respekt dla Megumi Nakajimi (Ranka Lee, jasna sukienka) - kto jeszcze z przeziębieniem tak zaśpiewa?! Nikt.

PS2:
YOKO KANNO ROBIĄCA KIRA DANCE :D tam w tle przy klawiszach~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz